بهترین برندهای لوازم آرایشی و عطر و ادکلن

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در بهمن ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کرم پودر یکی از مهم ترین محصولات آرایشی است که تاثیر زیادی در ظاهر آرایش نهایی دارد. کرم های پودری در بافت های مختلف مایع، کرم، فوم و مایع تولید می شوند که با توجه به نوع پوست (چرب، خشک، مختلط، معمولی) قابل خریداری هستند. پوشش کرم پودر یکی دیگر از فیلترهای مهم در انتخاب کرم پودر است که از پوشش بسیار سنگین به سبک تقسیم می شود. L'Oreal، Maybelline، Oriflame و Flormar از بهترین برندهای کرم پودر هستند و فروشگاه اینترنتی هایلند محصولات متنوعی از این برندها را به شما عرضه می کند.

کرم پودر که به عنوان پایه آرایش شناخته می شود و مشکلات و عیوب پوستی مانند آکنه، آکنه، کک و مک را می پوشاند، یکی از لوازم ضروری آرایش برای هر خانمی است. بنابراین خرید کرم پودر خوب و با کیفیت باعث نرمی و یکدست شدن پوست می شود و چهره را طبیعی جلوه می دهد.

 

انواع کرم پودر

 

انواع کرم پودر به دسته های زیر تقسیم می شوند:

 

کرم پودر مایع: بسیار محبوب اما پوشش کم.

کرم پودر کف کننده: مناسب پوست های چرب و مختلط، پوشانندگی خوب.

کرم پودر: پوشانندگی و ماندگاری خوب.

کرم پودر کوسن: به صورت مایع با پوشش کم.

سرم کرم پودر: ترکیبی از کرم سفید کننده، روشن کننده و ضد چروک.

کرم: ماندگاری بالا، غلظت بالا و مناسب برای پوست.

کرم پودر کم رنگ: لک ها و عیوب پوست را می پوشاند، حاوی ضد آفتاب و مواد مرطوب کننده است.

کرم پودر معدنی: فاقد مواد شیمیایی و رنگ، پوشاننده سبک و مناسب برای پوست های حساس.

بی بی کرم: مناسب برای استفاده روزانه با پوشش متوسط.

 

مدل های مختلف کرم پودر

 

مدل های مختلف کرم پودر در دسته بندی های زیر قرار می گیرند:

 

پرایمرها: معمولا بی رنگ هستند و تغییر رنگ پوست را نمی دهند و اساس کرم پودر اصلی محسوب می شوند.

مرطوب کننده: مرطوب کننده ها پوست را نرم کرده و رنگ آن را بهبود می بخشند. این محصولات برای پوست های چرب و مستعد آکنه مناسب نیستند.

روشن کننده ها روی نواحی خاصی از پوست اعمال می شوند و باعث درخشندگی آن می شوند. افرادی که پوست چرب دارند نباید از این محصول استفاده کنند. استفاده روزانه از این محصول نیز توصیه نمی شود.

کرم پودر خالص یکی از محصولات اصلی است و کمی درخشندگی به پوست می دهد.

استیک: استیک ها ترکیبی از پودر و کاور هستند و بهترین زیرسازی برای آرایش محسوب می شوند.

 

ویژگی های یک کرم پودر خوب

 

ویژگی های اصلی یک کرم خوب به شرح زیر است:

 

پوشش بالا

ضد حساسیت

آن را طبیعی جلوه دهید

طراحی سبک

 

انواع کرم پودر برای انواع پوست

 

افراد با انواع پوست باید به دنبال کرم هایی باشند که برای نیازهای خود طراحی شده اند:

 

کرم پودر مخصوص پوست خشک

افرادی که پوست خشک دارند به دلیل تحریک بیش از حد نمی توانند از این محصول استفاده کنند. افراد این دسته باید برای حفظ چربی پوست علاوه بر تغییر رنگ پوست، محصولات مبتنی بر روغن را انتخاب کنند.

 

کرم پودر مخصوص پوست های چرب

افرادی که پوست چرب دارند باید بیشتر مراقب باشند. زیرا یک انتخاب اشتباه محصول می تواند باعث جوش و آکنه و همچنین چربی اضافی پوست شود. توصیه می شود این گروه از کرم های بدون چربی یا کرم پودرهای مایع استفاده کنند.

 

کرم پودر مخصوص پوست معمولی

افراد با پوست نرمال دارای مقادیر مساوی آب و چربی هستند. در نتیجه بهترین نوع پوست را دارند. این دسته از افراد در انتخاب کرم دستشان باز است و می توانند کرم پودر خوبی را با قیمت مناسب انتخاب کنند.

 

کرم پودر مخصوص پوست مختلط

افرادی که پوست مختلط دارند، گونه های خشک و پیشانی، بینی و چانه چرب دارند. بهترین گزینه برای این دسته از افراد، کرم های مایع و آب پایه است که گونه ها را مرطوب نگه می دارد و چربی های مناطق چرب را از بین می برد.

 

راهنمای خرید کرم پودر مناسب

قبل از خرید کرم توصیه می شود موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

کرم پودر

 

یکی از مهمترین معیارهایی که قبل از انتخاب بهترین کرم پودر باید در نظر گرفت رنگ است. بر این اساس، باید به موارد زیر توجه کنید:

 

کرم پودر مناسب پوست سبزه

برای این دسته از افراد بهتر است کرمی را انتخاب کنند که با رنگ پوست همخوانی داشته باشد و رنگی گرم داشته باشد.

 

کرم پودر برای پوست های روشن مناسب است

افرادی که پوست رنگ پریده دارند باید از محصولاتی با ته رنگ صورتی روشن استفاده کنند تا روحیه را به چهره خود بازگردانند.

 

پودر کرمی مناسب پوست گندمی

پوست این گروه نه سفید است و نه سبز، بنابراین گزینه های زیادی دارند. بهترین انتخاب برای سفیدپوستان، کرم پودر رنگ خنثی با ترکیب صورتی و آبی است.

 

بهترین مارک کرم پودر

بدون شک یکی از مهم ترین محصولات آرایشی و بهداشتی که نقش عمده ای در زیبایی دارد، فونداسیون است. امروزه با توجه به تعداد زیادی کرم تولید و عرضه شده با برندهای متعدد، متقاضیان در انتخاب محصول با سردرگمی توجیه می شوند. بنابراین، شناخت بهترین برندها می تواند مفید باشد. به طور کلی از بهترین برندهای کرم پودر می توان به کرم پودر گلدن رز، کرم پودر نوت، مک مک، اکتی پور، کرم پودر لورآل، لانکوم، کرم پودر دبورا، بورژوا، دوچه، منهتن، الارو الارو، مکس فاکتور و کلینیک کلینیک اشاره کرد.

 

قیمت انواع کرم پودر

یکی از فاکتورهای مهم برای مصرف کنندگان هنگام خرید پوشش پودری قیمت آن است. عوامل مختلفی مانند برند، رنگ، پوشش، مواد و غیره بر قیمت بهترین شیرخشک تأثیر می گذارد. بنابراین بهتر است با توجه به بودجه و نیاز پوست، کرم پودرهای متنوعی خریداری کنید.

  • sina hisina
  • ۰
  • ۰

Christian Dior موسس برند Dior در سال 1905 در فرانسه متولد شد. وی که یکی از طراحان مطرح لباس در دنیا به شمار می رفت در سال 1946 موفق به تاسیس کمپانی Dior  در پاریس شد. Dior اولین عطر خود را به نام "Diorma" در سال 1949 طراحی و بخش عطر و ادکلن دیور خود را راه اندازی کرد. وی در سال 1957 بر اثر سکته قلبی درگذشت و این برند با کمک دستیار اولش ایو سن لوران به کار خود ادامه داد. چند سال بعد  Yvsaint Laurent بطور مستقل  برند خود را تاسیس کرد و Marc Bohan جایگزین وی شد و شروع به طراحی و ساخت محصولات جدید کرد. در سال 1989 Gianfranco Ferre که او نیز بعدها برند خود را افتتاح کرد بعنوان طراح به دیور پیوست. این روزها  Dior یکی از مطرح ترین و معروفترین برندها در جهان بشمار می رود.

 

عطر و ادکلن شنل

 

Gabrielle Chanel معروف به Coco Chanel موسس کمپانی CHANEL در سال 1883 متولد شد. وی در سال 1908 به عنوان برترین طراح سال انتخاب و یک سال بعد در سال 1909 رسما برند شانل را در پاریس تاسیس کرد. در سال 1914 دو بوتیک برای طراحی مدهای شیک و در عین حال ساده  دارای تزئینات پر زرق و برق افتتاح کرد. بعضی بر این باور بودند که کمبود پارچه در طول جنگهای جهانی اول و دوم در پاریس سبک او را تحت تاثیر قرار داد اما Chanel این نظر را داشت چیزی که خودش می پسندد و می پوشد را طراحی می کند. شانل در سال 1921 با تولید اولین عطر خود یعنی CHANEL N5 (5 عدد شانس Chanel ) خط تولید عطر و ادکلن شنل را افتتاح کرد که همین امر باعث شد در طول جنگ جهانی دوم شهرتش نگه داشته شود. امروزه CHANEL یکی از مطرح ترین و پر فروش ترین برندها مخصوصا در عطر و ادکلن به شمار می رود.

 

تاریخچه برند ادکلن و عطر ژیوانشی

 

 GIVENCHY یک کمپانی فرانسوی است که در زمینه تولید پوشاک، لوازم آرایشی و عطر و ادکلن فعالیت می کند. Hubet de Givenchy که یک طراح مد پوشاک بود در سال 1952 این کمپانی را تاسیس کرد. GIVENCHY تا سال 1995 فقط پوشاک مردانه و عطر تولید می کرد اما در سال 1995 پس از بازنشتگی وی، کمپانی ژیوانشی، John Galliano  که دوسال بعد به کمپانی Dior رفت و سپس Alexander MacQueen را استخدام کرد. GIVENCHY در سال 2011 خط تولید پوشاک زنانه را نیز توسط Gulien Macdonald طراح برجسته دنیای مد و فشن راه اندازی نمود. کمپانی ژیوانشی با طراحی و تولید عطر مردانه ی Monsieur de Givenchy در سال 1959 وارد دنیای عطر و ادکلن ژیوانشی شد و اولین عطر زنانه اش را در سال 1984 با طراحی عطر Ysatis تولید کرد.

 

عطر جورجیو آرمانی

 

Giorgio Armani موسس و بنیانگذار کمپانی GIORGIO ARMANI در سال 1934 در پیاچنزا ایتالیا متولد شد. وی در رشته پزشکی تحصیل کرده و در بیمارستان ارتش نیز مشغول بکار بوده که پس از اتمام دوران سربازی در یک فروشگاه بعنوان طراح ویترین مشغول بکار شد و پس از آن بعنوان فروشنده پوشاک مردانه کارش را ادامه داد. در اواسط دهه 60 Giorgio Armani به کمپانی Nico Cerruti بعنوان طراح پوشاک مردانه رفت. در اواخر دهه 60 ارمنی با Sergio Galeotti که یک طراح معماری بود آشنا شد که با کمک وی موفق به تاسیس برند GIORGIO ARMANI شد و در همان سال اولین مجموعه پوشاک مردانه را طراحی و تولید کردند. در اوایل دهه 80 Giorgio Armani طبق یک تفاهم نامه با کمپانی L'Oreal خط تولید عطر و ادکلن جورجیو آرمانی را راه اندازی نمود که  در این امر به موفقیتهای چشمگیری دست یافت. 

  • sina hisina
  • ۰
  • ۰

کریستین دیور، بنیانگذار برند دیور، در سال 1905 در فرانسه متولد شد. او در سال 1946 موفق به تأسیس دیور در پاریس شد و یکی از مشهورترین طراحان مد جهان به شمار می رود. دیور اولین عطر خود را به نام "دیورما" در سال 1949 طراحی کرد و بخش عطر و ادکلن خود را راه اندازی کرد. او در سال 1957 بر اثر حمله قلبی درگذشت و این برند با کمک دستیار اولش، ایو سن لوران، ادامه یافت. چند سال بعد، ایو سن لوران به طور مستقل برند خود را تأسیس کرد و مارک بوهان جایگزین او شد و شروع به طراحی و توسعه محصولات جدید کرد. در سال 1989، Gianfranco Ferre که بعداً برند خود را راه اندازی کرد، به عنوان طراح به دیور پیوست. امروزه دیور یکی از مطرح ترین و شناخته شده ترین برندهای دنیا محسوب می شود.
خلاصه ای از زندگی کریستین دیور
زندگی کریستین دیور آنطور که باید شروع نشد و ممکن است برخلاف حرفه یک طراح حرفه ای پیش رفته باشد. پدر و مادرش که در یک ویلای بزرگ در نرماندی زندگی می کردند، او را از رفتن به مدرسه هنر منع کردند و استدلال کردند که این حرفه به او کمک نمی کند در آینده شغل خوبی پیدا کند. بنابراین او چاره ای جز رفتن به مؤسسه علوم سیاسی در پاریس نداشت تا پدر و مادرش را آرام نگه دارد، بدون اینکه بداند این محل ورودی زندگی شبانه عجیب و غریب پاریس است.
دیور با خوشحالی با هنرمندان و نویسندگانی که تبدیل به بزرگترین هنرمندان زمان او می‌شدند، قرار گرفت: نقاش معروف کریستین برارد، ژان کوکتو، شاعر مکس ژاکوب و بازیگر مارسل هرانت، همگی دوستان و یکی دیگر از دوستان هنری کریستین دیور بودند. یک هنرمند بالقوه از او پرسید که آیا دوست دارد روی گالری جدیدش کار کند؟ در نهایت با حمایت مالی پدر دیور، آثاری از پل کلی، اتو دیکس، سالوادور دالی، جوآن میرو و رائول دوفی به نمایش گذاشته شد. شادی های خانواده دیور و داستان زمانی به پایان رسید که بیماری سل کریستین دیور را مجبور به ترک پاریس در سال 1934 کرد.
آغاز یک اتفاق خوب در زندگی کریستین دیور
در پایان این داستان، پس از بهبودی، دیور در آن زمان مردی فقیر بود. یکی از دوستان به او پیشنهاد داد طراحی مد را شروع کند. او خود را وقف این کار کرد و طراحان بزرگ Molyneux، Schiaparelli، Lanvin را مطالعه کرد و طرح‌های او توسط رابرت پیاژه بازبینی شد. مجله فیگارو طرح های رنگارنگ دیور را در صفحه هفتگی خود به نمایش گذاشت و طرح های کلاه او نیز فروش خوبی داشت.
در طول جنگ جهانی دوم، دیور به عنوان یک طراح زیر نظر لوسین للونگ کار می کرد، سپس در سال 1945 به او فرصت داده شد تا خانه گاستون را رهبری کند. اما زنان با شما مهربان خواهند بود. و شما به خاطر آنها موفق خواهید شد.» وقتی دو پیشنهاد برای باز کردن خانه دریافت کرد، خود کیت ارائه شد. دیور آن روز به یاد می آورد: «او موافقت کرد و حکمی صادر کرد و گفت باید خانه کریستین دیور را بسازید.
این اتفاق افتاد و در 12 فوریه 1947، کریستین دیور یک شبه دنیای خشن پس از جنگ را متحول کرد و تماشایی ترین مجموعه را خلق کرد. ظاهر جدید کریستین دیور - دامن‌های روان، ژاکت‌های کمردار و استفاده فریبنده از رنگ - همانطور که ووگ می‌گوید، تبدیل به "نیمه گربه‌ای برای جمعیت گرسنه لوکسی شد که به دنبال بازگشت به مراسم هستند". لباس پوشیده و زیبا شده.
آغاز تولد عطر میس دیور
اما زنان فقط نمی خواهند زیبا به نظر برسند. آنها همچنین می خواهند بوی خوبی داشته باشند. بلافاصله پس از موفقیت ظاهر جدیدش، دیور سرانجام به یاد آورد: «خانم.
Teraka i Dior.
عطر میس دیور به یکی از نمادهای اصلی عطر قرن بیستم تبدیل شد. ظاهراً در حالی که دیور در حال آماده شدن برای عرضه اولین عطر خود بود، هنوز نامی برای قدرت ایجاد نشده بود. سپس خواهرش، کاتریونا دیور، 30 ساله بود. - این خانم است. دیور! میتسا بریکارد اعلام کرد. در روز نمایش، سالن با این عطر جادویی اسپری می شود و مشتریان و خبرنگاران از بوی لباس و پوست خود غرق می شوند. Eau Fraîche همچنین در سال های Dior ظاهر شد: یک دوش تابستانی توسط عطرساز Edmond Rudnicka، با ماندارین و لیمو، با خزه بلوط و وانیل به عنوان پایه.
عطر برای دیور بسیار مهم است. او که همیشه خوش شانس است، روی پیراهن هر لباس مد روز یک گل می گذارد و همیشه آن را با خود نگه می دارد. (او برای پرورش گل های مورد علاقه خود خانه گل دارد). متاسفانه دیور یک سال پس از انتشار گل زیبای دیوریسیمو درگذشت، اما خوشبختانه برای دوستداران عطر، جرقه خلاقانه کریستین دیور به شعله ای تبدیل شد که تا به امروز می سوزد.
دیور به خاطر عطرش معروف است. Eau Sauvage 1966 به طرز شگفت آوری به اشتراک گذاشته شده است. Poison of the Earth (1985) یکی از جسورانه ترین نوآوری های خورشیدی دهه 80 است. به تازگی، J'adore، یک گل طلایی بسیار زیبا و خواب آور با امضای فرانسوا دیوماکیس، به غلظت های مختلف تغییر کرده است و به زودی به ما این امکان را می دهد که با تفسیر جدیدی از کلاسیک میس دیور، حواس خود را به ارمغان بیاوریم. ، نارنگی ، گل رز و مشک سفید ، دسته گل درخشان میس دیور مانند لباسی است که با هزار گل تزئین شده است ...
خانه عطر کریستین دیور
Parfums Christian Dior یکی از معدود خانه های عطری است که فرانسوا دماشی، مدیر توسعه بویایی خود را دارد.
Demachy در Grasse، قلب عطر، بزرگ شد. از زیرمجموعه های این شرکت می توان به Givenchy، Dior، Guerlain، Kenzo و ... اشاره کرد. فرانسوا در کن فرانسه به دنیا آمد و سالها در گراس عطرسازی خواند. او اولین عطر خود را در سال 1971 ساخت و اکنون بیش از 113 عطر را به نام خود ثبت کرده است. از آثار معروف او می توان به Dior Sauvage، Dior Homme Parfum، Miss Dior و Chanel Egoïste اشاره کرد.
او می گوید: «جایی که در مورد مواد طبیعی یاد می گیریم. آنجا در کارخانه ای شاگرد بودم که استعدادهای مختلفی را در آنجا آموختم. ما در واقع قراردادی برای تولید مواد طبیعی بسته بودیم. ما با آنها رابطه متفاوتی داشتیم. بعد از آن، واقعاً به من کمک کرد زیرا در خلاقیت‌هایم به چیزها متفاوت برخورد کردم - و این مخصوص بزرگ شدن در گراس بود.
Dior La Collection Privée بیانگر استعداد نهایی این عطر است. "مواد تشکیل دهنده کمیاب، حس بویایی ماجراجویانه و احساس بی پایان" دماکی را خلاصه می کند. این مجموعه بیانگر آزادی است که تنها تجمل واقعی می تواند ارائه دهد. خود دماکی از موادی از سراسر جهان استفاده می کند: یاس عربی. لیلی توسکانی گل سرخ پاتچولی نرولی ترنج کالابریا چیده و انتخاب می شود.
عطرهای دست ساز برای زنان و مردان عبارتند از Milly-la-Forêt (این خلوتگاه رمانتیک دیور در حومه شهر است)، عطر زیبای Grand Bal - یکی از بهترین لباس های کریستین دیور، پر از لباس، گلبرگ های It تداعی کننده عجیبی است. دماکی توضیح می دهد که این گل در شکوفه کامل است و گرانویل، که از نام خانه دوران کودکی دیور در نرماندی نامگذاری شده است، عطری از کاج تازه در هوا پخش می شود.
سال 2016 دو لحظه مهم را در تاریخ دیور رقم زد. آنها Château de la Colle Noire، یک خانه طراحی زیبا در جنوب فرانسه را خریدند و بازسازی کردند - پس از نجات این "فرشته سقوط کرده" یک ملک، آن را برای رویدادهای خاص دوباره باز کردند. بار دیگر، هوای باغ‌های کاخ مملو از رایحه گل رز و یاس می‌شود و فرانسوا دِماکوی عطری به نام La Colle Noir خلق کرد.
به همان اندازه هیجان انگیز، دیور به مرکز عطر، Grasse و Demachy Les Fontaines Parfumées نقل مکان کرده است. یکی دیگر از بناهای تاریخی بازسازی شده در نزدیکی خرابه ها، این کارخانه زمانی یک کارخانه عطرسازی معروف با استفاده از میموزا، گل رز، یاس و غیره بود. و امروز استودیو عطر دیور را در خود جای داده است.
دماکی می گوید: «این یک نوع بازگشت به خانه است. من همیشه مجذوب داستان ارتباط دیور با گراس بودم: ایده عطر Miss Dior در این منطقه متولد شد و Eau Sauvage توسط Edmond Rudnicka که در همان نزدیکی زندگی می کرد و مشتری داروخانه پدرم بود، ایجاد شد. همه اینها با من صحبت می کند. بازگشت دیور به اینجا بسیار مهم است. مهمتر از همه این است که از طریق کیفیت مواد تشکیل دهنده و تخصص منطقه بر کیفیت عطرهایی که تولید می کنیم تأثیر می گذارد.
ما مشتاقانه منتظر عطری هستیم که در این فضای پر از آفتاب ایجاد می شود. ما فکر می کنیم همه اینها بیشتر از امضای شما در مورد شما می گوید.

  • sina hisina
  • ۰
  • ۰

در سال 1906، کلاوس یوهانس ووس، آلفرد نهمیاس و آگوست ابرشتاین، تاجر سخت افزار، بانکدار و مهندس برلینی هامبورگ، تصمیم به تولید خودکار گرفتند و در نهایت شرکتی به نام Siplo Fillerpen در هامبورگ آلمان در سال 1908 تأسیس کردند. در سال 1910، خودکار ایجاد شد. و با نام MONT BLANC تولید شد که سه سال بعد به یک برند تبدیل شد، در سال 1919 اولین فروشگاه با نام MONT BLANC در هامبورگ و بعداً در شهرها و کشورهای دیگر افتتاح شد. در ابتدا برند Mont Blanc در ابتدا نامی برای خود دست و پا کرد و در سال 1935 کالاهای چرمی لوکس را به خط تولید خود اضافه کرد و بعداً محصولاتی مانند ساعت، لوازم جانبی، کاغذ دست ساز، عینک، جواهرات و O.و ادکلن را به محصولات خود اضافه کرد.
عطر افسانه ای Montblanc
یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین مدل ها عطر مون بلان لجند است که می توانید آن را از زیر انتخاب کرده و خریداری کنید.
تاریخچه عطر Mont Blanc
اسناد تاریخی با قلم مونتبلان امضا شده است. معاملات میلیارد دلاری نیز، زیرا اینها قلم هایی هستند که افراد لوکس در سراسر جهان می خواهند. قلم افسانه ای Meisterstuck، که در سال 1924 راه اندازی شد، به نماد نهایی فرهنگ نوشتن تبدیل شد، که تجسم طرح بی عیب و نقص و جاودانه ای است که امروزه علامت تجاری Montblanc باقی مانده است.
اما نام این شرکت از کجا آمده است؟ شایعات حاکی از آن است که یکی از بستگان یکی از صاحبان کارخانه، در حالی که ورق بازی می کرد، قیاسی بین یک قلم - "بالای یک ابزار نوشتاری -" و "مون بلان"، بلندترین و باشکوه ترین کوه جهان، در آلپ ترسیم کرد. نوک سفید متمایز، که روی درب بطری ها و قلم های آبنمای عطر Montblanc دیده می شود، نشان دهنده قله کوهی به همین نام است.
همانطور که Montblanc می گوید، "سفر از آغاز اولیه تا تحقق یک قطعه، گذرگاهی نفس گیر برای تماشا است. صنعتگران ما در هر مرحله سخت تلاش می کنند تا قلب و روح خود را در محصولات زیبا، اعم از کالاهای چرمی با طراحی عالی، جواهرات زیبا، بریزند. ، عینک های زیبا یا عطرهای فریبنده.
آنها به ما می گویند: «اگر نوشتن بیان روح است، پس مطمئناً روح ها زبان ناگفته و ناخودآگاه آن هستند. ارواح داستان می گویند، به احساسات شکل می دهند و شعری را که با جوهر نامرئی سروده شده است، برمی انگیزند، جایی که یک قلم چشمه سیاه و سفید روی کاغذ می نویسد.
عنصر معطر داستان Montblanc افسانه تازه، تمیز و خوشمزه است. ترنج ایتالیایی ترد و اسطوخودوس فرانسوی؛ با یک فوگر مردانه با برگ های آناناس و گیلاس شروع می شود. زمانی که پوست با چوب صندل پوشیده شده و به دلیل خشکی مغناطیسی اسکور می شود. سیب خزه بلوط، گل رز و شمعدانی را در قلب تجربه کنید.
Spirit of Legend بر اساس موفقیت عظیم Legend با ترکیبی از رایحه "که نت های تازه، غنی و پیچیده را به تصویر می کشد" ساخته شده است. نت های ابتدایی ترنج، فلفل صورتی و گریپ فروت یک شادی اولیه را ایجاد می کنند، در حالی که در قلب نسیم آبی / ازنیک وجود دارد که توسط اسطوخودوس و هل می آید. وقتی روی پوست گرم می شود مشک سفید، چوب بادام هندی و آکورد خزه بلوط دارد. به نقل از وبلاگ tailorandbarber.com: "Montblanc تعادل خوبی از شیرینی، گل و چوب ایجاد می کند و رایحه مردانه را حفظ می کند. این بیشتر یک ادکلن در روز است - اما چوب های نرمی که به شما می دهد در یک شب تابستان مشکلی ندارد.
در همین حال، Montblanc EXPLORER 2019 به موضوع اکتشافی که نام از ابتدا با آن مرتبط بوده است ادای احترام می کند. قلم‌های Montblanc در قرن گذشته مورد علاقه مسافران جدی بوده است، به لطف قلم‌های فواره‌ای با جوهر که مهم نیست در زندگی یا سفر چه اتفاقی می‌افتد، نشت نمی‌کند. و Montblanc خود ارزش‌های مشابهی با Explorers دارد، به‌ویژه تعقیب بی‌وقفه تعالی.
سه استعداد از خانه عطر Givaudan در Montblanc Explorer همکاری کردند: Antoine Maisondieu، Jordi Fernandez و Olivier Pescheux - هر کدام "دانش خود را از یک شی خاص و تجربه احساسی خود را به عنوان یک بینی و یک مسافر" به پروژه آوردند.
Montblanc EXPLORER عصاره سبز/گل ترنج ایتالیایی را با مریم گلی و فلفل صورتی ترکیب می کند. در قلب ما با وتیور که به طور ارگانیک و اخلاقی در هائیتی تولید می شود ملاقات می کنیم، در حالی که آخرین ایستگاه ما را به جزیره سولاوسی می برد، از طریق نوع جدیدی از پاتچولی که منحصراً برای عطر Montblanc ساخته شده است.
Montblanc خاطرنشان می کند که "حواس ما اسیر رایحه های دلپذیر طبیعت است. انسان مدت هاست که به دنبال حفظ این رایحه ها فراتر از عمر زودگذر گل ها بوده است. در کارگاه عطر Montblanc، عطرسازان بسیار آموزش دیده یک ملیله ظریف ایجاد می کنند. آنها به طرز ماهرانه ای ترکیب های الهام گرفته شده را دستکاری می کنند تا با ارزش ها و احساسات ماهرانه Montblanc ارتباط برقرار کنید.
و آنها این کار را با ظرافتی که امضای معروف Montblanc است انجام می دهند.

  • sina hisina
  • ۰
  • ۰

خرید لوازم آرایش باید با توجه و دقت زیادی انجام بشه. چون با سلامت پوست و زیبایی رابطه مستقیم داره. یکی از مهم‌ترین اون‌ها کرم پودر هستش که میشه گفت یه جورایی پایه و اساس آرایشه. کرم پودر به واسطه تماس مستقیمش با پوست، از نظر سلامتی خیلی مهمه. اما بعد از این مورد، اهمیت اون زمانی مشخص میشه که با استفاده از زیرسازی مناسب، پوشاندن جوش‌ها و لک‌ها، یکدست سازی رنگ پوست و در برخی محافظت در برابر اشعه آفتاب، میتونه جلوه بهتری به آرایش بده و قدرت لوازم آرایشی دیگه رو چند برابر میکنه.

پس خرید کرم پودر یکی از مواردیه که باید به اون توجه ویژه داشته باشید. برای اینکه بتونید خرید خوبی رو تجربه کنید باید چندتا نکته رو در نظر بگیرید که در ادامه براتون میگیم. اما قبل از اون بهتره که کمی در رابطه با انواع کرم پودر اطلاعات کسب کنیم.

 

انواع کرم پودر از نظر بافت

 

کرم پودرها در سال‌های اخیر در انواع مختلفی از نظر بافت عرضه شده‌اند که هر کدام خصوصیات مربوط به خود را دارند:

 

کرم پودر مایع

 

این نوع کرم‌پودر‌ها بسیار متداول هستند و از پوشانندگی و ماندگاری خوبی برخوردارند. تقریباً میشه گفت برای تمام پوست‌ها ایده‌آل هستند مخصوصاً پوست‌های خشک و به راحتی روی تمام بخش‌های صورت پخش میشن. البته کسانی که پوست چرب دارند باید از نوع بدون چربی آن (oil free) استفاده کنند. طرز استفاده از اون‌ها بسیار راحته و میشه با انواع براش‌های آرایشی و اسفنج و یا حتی انگشت به راحتی روی پوست استفاده بشن. از کرم‌پودرهای مایع میشه برای پوشانندگی لایت (مثلاً برای مصرف روزانه) یا پوشانندگی کامل یا فول کاور (مثلاً برای آرایش سنگین یا آرایش شب) استفاده کرد. همچنین میشه اون‌ها رو با برنزر یا هایلایتر و کرم مرطوب کننده میکس و استفاده کرد.

 

کرم پودر چرب

 

این کرم‌ها بسیار روغنی و مرطوب بوده و کاملاً مناسب پوست‌های خشک هستند. از اونجایی‌که بافت تقریبا سنگین دارند باید مطمئن بشید که خوب جذب پوستتون شده. برای این کار میتونید از یک اسفنج مرطوب استفاده کنید.

 

کرم پودر فشرده یا پنکیک

 

این کرم که معمولاً به صورت پودر فشرده شده است، پوشانندگی بیشتری داره و در دو نوع آکوا (خشک) و سوپرا (چرب) موجوده. پنکیک‌ها با یک اسفنج مصرف میشن که معمولاً روی خود اون‌ها موجوده. نکته‌ای که توی استفاده از پنکیک‌ها باید در نظر بگیرید اینه که اثربخشی ضد آفتاب‌ها رو کم می‌کنن! و در برخی موارد هم باعث باز شدن منافذ پوست میشن.

 

پن استیک

 

نوعی کرم پودر حرفه‌ایه که بافت سنگینی داره و برای پوشاندن سرخی زخم و معایب بسیار مناسبه و طرز استفاده از اون هم خیلی راحته. کافیه کمی از پن استیک رو روی محل مورد نظر بگذارید و با اسفنج مرطوب اون رو محو کنید. میشه از اون به عنوان پوشاننده پایه برای پنهان کردن خطوط نازک صورت، جای بخیه، جوش، ماه گرفتگی ها و لکه های ناشی از بالا رفتن سن، تاتو، حلقه های کبود زیر چشم و همچنین برای پوشش دادن تمامی نواحی صورت و گردن استفاده کرد.

 

کانسیلر

 

کرم پودرها بافت سنگینی دارند و برای دور چشم مناسب نیستند. برای همین بهتره از کانسیلر برای اون نواحی استفاده بشه. کانسیلر پف، تیرگی و چروک‌های دور چشم رو میپوشونه. نکته‌ای که در استفاده از کانسیلر باید به اون توجه داشته باشید اینه که باید از کانسیلری استفاده کنید که تنها یک درجه از کرم پودر روشن‌تر باشه. چون اگر زیادی روشن باشه باعث ریز دیده شدن چشم‌ها میشه.

 

کرم پودر مناسب برای انواع پوست

 

انتخاب و خرید کرم پودر نسبت به نوع پوست، گزینه مهمیه که باید به شدت به اون توجه کنید. چرا که اگر این انتخاب درست نباشه، باعث میشه برای پوستتون مشکل ایجاد بشه. در کل یادتون باشه برای خرید لوازم آرایشی باید حتماً نوع پوستتون رو بدونید و نسبت به اون خرید کنید. در خرید آنلاین کرم پودر میتونید به مشخصات محصول مراجعه کنید که در اون ذکر شده که این کرم پودر مناسب چه نوع پوستیه.

 

کرم‌پودر مناسب پوست نرمال

 

از آنجایی که این نوع پوست، ایده آل ترین نوع پوسته و سالم و شاداب با چربی و آب متعادل هست، میشه گفت تقریباً هر نوع کرم‌پودری میشه برای اون استفاده کرد. نکته‌ای که باید به اون توجه داشته باشید اینه که برای زمستان کرم پودرهای روغنی با پوشش بالا‌تر برای حفاظت از پوست در برابر باد و سرما و در تابستان کرم پودرهای سبک‌تر با بیس آب انتخاب بهتری هستند.

 

کرم پودر مناسب پوست‌های خشک

 

کسانی که پوست خشک دارند در پوستشون احساس کشیدگی و خارش می‌کنن و کمتر روی پوستشون آکنه وجود داره. این پوست‌ها انعکاسی ندارند و مات به نظر میرسند. پس کرم‌ پودری مناسب این نوع پوسته که کمبود این ماتی رو جبران کنه و حالت شادابی به پوست بده. کرم پودرهای مایع با بیس روغنی برای این نوع پوست بهترین انتخابه و البته تمام کرم‌پودرهایی که براق هستند هم مناسب این نوع پوستند چون پوست رو شاداب‌تر نشون میدن. اگر روی پوستتون مشکلی مثل جای زخم یا لک دارید و پوشش این کرم‌ها مناسب نیست میتونید اول پوستتون رو مرطوب کنید و بعد یک لایه پن استیک یا فون سوپرا (چرب) بزنید. بعد روی اون میتونید از کرم‌ پودر مایع استفاده کنید.

 

کرم پودر مناسب پوست‌های چرب

 

اگر کمی بعد از شستن صورتتون باز هم احساس چربی روی پوستتون کردید پوست شما به اصطلاح چربه. پوست‌های چرب جوش، آکنه، منافذ باز زیاد و ظاهری براق دارند. درست برعکس پوست‌های خشک. زمان خرید کرم پودر برای پوست چرب به این نکته توجه کنید که روی اون کلمه Oil Free یا Matte نوشته شده باشه. اگر از این نوع کرم پودرها استفاده نکنید علاوه بر براق شدن بیشتر، جوش‌های بدتری در انتظار صورت شماست. برای این نوع پوست باید از کرم پودرهای مایع یا جامد با پایه‌ی آب و پنکیک‌های خشک استفاده کرد. اگر نیاز به پوشش دهی بیشتر دارید میتونید قبل از زدن کرم مایع با پد مرطوب یک لایه فون آکوا (خشک) روی پوستتون بزنید.

 

کرم پودر مناسب پوست‌های مختلط

 

رایج‌ترین نوع پوست در ایران پوست مختلط است. همونطور که از اسمش پیداست تلفیقی از پوست خشک و چربه. به این صورت که قسمت T صورت یعنی پیشانی، بینی و چانه چرب و باقی صورت خشکه. روی قسمت چرب هم معمولاً جوش و آکنه دیده میشه. این نوع پوست توی تابستون خصوصیات پوست چرب رو بیشتر داره و توی زمستون خصوصیات پوست خشک. کسانی که این نوع پوست رو دارن بهتره زمان خرید کرم پودر دو نوع خریداری کنن. یکی کرم پودر برای پوست‌های چرب برای فصل گرما، و یک کرم پودر مخصوص پوست‌های خشک برای فصل سرما. اما اگر بخوایم به طور کلی نگاه بکنیم میشه گفقت کرم پودرهایی با بیس آب برای این نوع پوست مناسب‌ترند.

 

رنگ کرم پودر

 

مشکلی که اکثراً برای خانم‌ها پیش میاد اینه که بعد از خرید کرم پودر متوجه میشن که اون کرم‌پودر رنگش براشون مناسب نیست. این مساله توی خرید آنلاین کرم پودر بیشتر خودش رو نشون میده چون جای تست وجود نداره. پس به نظرتون باید چه کار کرد؟ برای اینکه توی خرید اینترنتی کرم پودر به مشکل بر نخورید بهتره قبل از خرید کرم‌پودر، تناژ رنگی پوست خودتون رو بشناسید و ببینید که توی کدوم رده قرار میگیرید.

 

تم رنگی پوست سه دسته داره. گرم، سرد و خنثی. باید سعی کنید کرم پودری رو انتخاب کنید که با تناژ رنگی پوست شما همخونی داشته باشه چون اگر روشن‌تر از پوستتون باشه سن شما رو بالاتر نشون می‌ده و اگر تیره‌تر باشه صورتتون رو کدر نشون میده. اما به طور کلی میتونیم به این صورت دسته بندی کنیم:

 

کرم پودر مناسب پوست‌های سبزه

 

توی خرید آنلاین کرم پودر برای پوست سبزه سعی کنید از کرم‌پودرهایی با رنگ گرم استفاده کنید. اگر هم پوستتون کمی تیرگی‌های سطحی داره میتونید از کرم‌های دارای تناژ صورتی استفاده کنید. این تناژ رنگی تیرگی و کدری پوست شما رو میگیره. فقط نکته‌ای که باید به اون توجه کنید اینه که شماره و درجه‌بندی کرم پودر‌ها بر اساس برندشون متفاوته.

 

کرم پودر مناسب پوست‌های سفید

 

پوست‌های سفید جزء پوست‌های سرد محسوب میشن. بنابراین کرم پودرهایی که تناژ صورتی دارند برای این رنگ پوست مناسب هستند. این سبک کرم پودر به این رنگ پوست روح می‌بخشن و با توجه به میزان سفیدی پوست خود و درجه‌بندی، کرم پودر مناسب رو انتخاب کنید.

 

کرم پودر مناسب پوست‌های گندمی

 

پوست‌های گندمی در واقع تناژی مابین پوست سفید و سبزه دارند. این دسته انتخاب‌های بیشتری دارند. کرم پودرهای خنثی برای این رنگ پوست‌ها مناسب هستند. تناژ خنثی ترکیبی از رنگ‌های صورتی و آبی است. به طور کلی خرید کرم پودر پوست گندمی به میزان تمایل تناژ پوست به سمت رنگ گرم یا سرد بستگی داره و ممکنه برای افراد با درصد ترکیب متفاوت، مختلف باشه.

 

خرید آنلاین کرم پودر

 

با توجه به موارد گفته شده شما میتونید به راحتی به صورت آنلاین کرم پودر مورد نیاز خودتون رو خریداری کنید. در رابطه با هر موضوعی که گفته شد، داخل وبلاگ روژا میتونید مقالات زیادی رو پیدا کنید که در مورد اون‌ها به طور مفصل توضیح داده شده. در این صورت شما میتونید به راحتی کرم پودر مناسب پوست خودتون رو انتخاب و خریداری کنید.

 

در فروشگاه اینترنتی روژا شما میتونید انواع برندهای مختلف رو خریداری کنید و از خرید کرم پودر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.انواع برندهایی که در سایت روژا موجوده عبارتند از:

 

آرت دکو - کاپریس - کالیستا - سیترای - کلارنس - دبی - دبورا - دیگو - دیور - گرلن - دو سه - ایدون - این لی - لورال - میبلین - بلک دایموند مای - نوت - رژ بزه و شون

  • sina hisina
  • ۰
  • ۰

وقتی صحبت از خرید یک عطر زنانه لوکس می شود، معیارهای مختلفی از نظر طعم، آب و هوا، سن و ... وجود دارد که افراد را وادار به انتخاب متفاوت می کند، شاید در نگاه اول تشخیص عطرها از یکدیگر دشوار باشد، اما با کمک راهنمای خرید عطر زنانه به راحتی می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر در حال مطالعه مقالات دنیای مد هستید، باید اهمیت عطر و ادکلن را درک کنید. امروزه لباس و ظاهر شما تنها چیزی نیست که باید به آن توجه کنید، عطرسازی در محل کار، مجالس و هر مناسبتی می تواند توجه را به شخصیت و استایل شما جلب کند. صنعت عطر و ادکلن قدمتی چند هزار ساله دارد و صنعت عطرسازی از قدیم الایام مورد توجه بزرگان و ثروتمندان بوده است. اما پس از گذشت چند سال استفاده از این عطر دلپذیر و عالی در بین عموم مردم رواج پیدا کرد، وقتی صحبت از خرید یک عطر زنانه لوکس می شود، معیارهای مختلفی برای در نظر گرفتن طعم، آب و هوا، سن و ... وجود دارد که افراد را به انتخاب متفاوتی وا می دارد. در نگاه اول ممکن است تشخیص آن سخت باشد، بین عطرهای زنانه و عطرهای زنانه، اما با خواندن نظرات و لوازم جانبی آسانتر می شود.
امروزه هرکس حداقل یک یا دو ادکلن برای مناسبت های مختلف در وسایل شخصی خود دارد. خوشبو بودن یکی از ویژگی هایی است که تقریباً هر مردی از آن استقبال می کند. صرف نظر از محیطی که در آن هستید، اگر بوی خوبی داشته باشید، تاثیر بسیار مثبتی روی ذهن اطرافیانتان خواهید گذاشت. خانم ها همیشه به ظاهر و عطر خود اهمیت می دهند. در واقع، اگر میزان خرید ادکلن زنانه در سراسر جهان را بررسی کنید، تقریباً همیشه بیشتر از مقدار ادکلن خریداری شده توسط مردان خواهید یافت. این یک واقعیت است که زنان بیشتر از مردان برای ظاهر و عطر خود هزینه می کنند.
بازار عطر و ادکلن یکی از مواردی است که همیشه کالاهای تقلبی بی کیفیت به چشم می خورد. برای خرید ادکلن مناسب زنانه باید به چند فروشگاه عطر مراجعه کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. مشکل اینجاست که فروشندگان معمولاً سلیقه خود را در معرفی عطرهای زنانه وارد می کنند و از این طریق درک درستی از رایحه و ترکیب این عطر برای شما بسیار دشوار خواهد بود.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن زنانه
یکی از مزایای خرید اینترنتی این است که در ترافیک و پرسه زدن در راهروها و مراکز خرید شلوغ گیر نمی کنید. علاوه بر این در فروشگاه اینترنتی می توانید انواع مختلفی از محصولات را با امکان مقایسه قیمت و بررسی دقیق ویژگی های هر کدام بیابید.
خرید اینترنتی عطر زنانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. تنها در چند دقیقه می توانید ده ها مدل عطر زنانه از برندهای مختلف را با قیمت های متناسب با بودجه خود مشاهده کنید و پس از بررسی و دریافت اطلاعات گزینه آخر را انتخاب کنید. در مجموع، خرید آنلاین عطر زنانه، جدا از صرفه جویی در وقت، ویژگی های مثبت دیگری مانند بازگشت، تخفیف و حراج های دوره ای نیز دارد. ادکلن قیمت های متفاوتی دارد، قیمت عطر زنانه به میزان عطر خالص در بطری آن بستگی دارد. قیمت های ادکلن زنانه در بازار متفاوت است - از 70/80 هزار تومان تا میلیون ها تومان.

  • sina hisina